středa 20. dubna 2011

den posledni - nakup zbozi pro internetovy obchod

Dnes je nas posledni den. Janko se jako vzdy dobre vyspal. Ja jsem v moskytiere rano napocital 12 komaru, tak uz z tohoto titulu je jasne, ze ja jsem spise ve veci spanku jeho pravy opak. Dnes nas ceka nakup zbozi pro nas maly internetovy obchudek. Za ukol mam nakoupit tradicni africke, rucne malovane obrazy Tinga Tinga, ruzne uzitecne veci z ebenu jako jsou pribory, misky a podobne. Proste mam Vam neco vybrat aby se to libilo ceskemu vkusu a lide si to sem tam koupili. Rano jsem byl trosiku nerovozi, protoze jsem vubec netusil kde se takove veci muzou v Daru, prodavat. Obratil jsem se na meho znameho taxikare pana Valenciu a nejenom, ze mi poradil, ale i za poplatek nas tam odvezl. Misto to bylo africkeho typu. V ruzny malych obchudcich vecinou z plechu postavenych, meli v techto chatrcich zdejsi umelci vystavene, vlastnorucne vyrobene zbozi. Jenze obchudku bylo asi 80 a kazdy chtel prodat. Nahaneli me jako zlate prasatko. Jeste je treba zminit, ze dnes v Daru cely den tropicky prsi, ale je prijemnych tricet stupnu. Takze v takovem prostredi jsem nakupoval. Po kontniky v kaluzi, obkolopeny prodavajicimi prekrikujici se v nabidkach at uz obrazu, nebo jineho zbozi. Jeste ze nas porad smacel tropicky lijak. Doufam, ze jsem vybiral dobre a tyto ruzne zajimava predmety se Vam budou libit. Na strankach Bez Mamy bude velice brzo odkaz na tento malinky obchudek. Proto se neostychejte jej navstivit. Vzdy budeme mit na dverich napsano tanzansky podrav KARIBU - VITEJTE.

Žádné komentáře:

Okomentovat